Klantenservice

Contact form

* Verplichte velden

Informatie

Mersense

Kinderdijkstraat 71
3076JH, Rotterdam
Nederland

Showroom Openingstijden:
Ma: Gesloten
Di: 9:00 - 18:00 uur
Wo: 9:00 - 18:00 uur
Do: 9:00 - 18:00 uur
Vr: 9:00 - 21:00 uur
Zat: 9:00 - 17:00 uur
Zon 12:00 - 17:00 uur


Veelgestelde vragen

Betalingen

1.1 Betalen via de website lukt niet. Kan ik op een andere manier de betaling regelen?

U kunt de order betalen op ons IBAN nummer. Deze is NL78 ABNA 0608 5983 99. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden in de omschrijving.

1.2 Kan ik op een andere manier bestellen ipv op de website

Bij wens, kunt u een mail sturen met uw wens van order naar: [email protected]

Hierop zullen wij u een passende offerte toesturen met een betaallink.

1.3 Hoe kan ik een offerte aanvragen?

U kunt gerust een mail sturen naar [email protected] met uw wensen. Hierop zal ons team binnen 24 uur een offerte op maat samenstellen en u mailen met de instructies.

Verzenden en Retourneren

2.1 Wat zijn de verzendkosten?

Verzending binnen Nederland: Gratis verzending boven €25,- 
Verzending binnen Nederland: Minder dan €25,-? Postkosten: €6,95
Verzending binnen Belgie: Gratis verzending boven €25,- 
Verzending binnen Belgie: Minder dan €25,-? Postkosten: €13.90

2.2 Hoe kan ik mijn product retourneren?

Je kunt je bestelling binnen de zichttermijn van 14 dagen retourneren mits je aan de spelregels voldoet. Als je de gehele bestelling retourneert, worden de in rekening gebrachte verzendkosten gecorrigeerd. Behoud je een deel, dan betaal je voor het verzendklaar maken, controleren, transporteren en bezorgen van je bestelling een bijdrage afhankelijk van artikelsoort en -gewicht. Zijn de verzendkosten nog niet afgeboekt na het retourneren van de gehele bestelling, dan gebeurt dit bij het opmaken van je eerstvolgende rekening. De artikelen worden uiterlijk binnen 2 weken na ontvangst in ons magazijn retour verwerkt.

Heb je je bestelling vooraf met iDEAL betaald en is er door het retourneren of annuleren van artikelen een tegoed ontstaan, dan storten wij dit direct terug en staat dit binnen enkele dagen weer op je rekening. Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon betalen wij niet uit.

Mersense vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de consument in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de consument aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

U kunt altijd met uw (deel) bestelling naar onze winkel komen om het retour te brengen. Hier zitten verder geen kosten aan verbonden.

Het kan ook zijn dat de maat niet goed is of een kleur die u toch niet bevalt, geen enkel probleem omruilen kan altijd.




2.3 Kan ik ruilen?

Het ruilen van een artikel voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur, geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert je oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft je nieuwe bestelling door zoals je gewend bent. We brengen dan ook verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze bestelling.

Moet een artikel geruild worden door een fout van ons of door een defect, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.

2.4 Hoelang duurt de levering?

Wij proberen alle bestellingen voor 12:00, dezelfde dag nog te verzenden ( op dagen dat wij geopend zijn en onze postpartner werkzaam is ).

Showroom / Fysieke Winkel

3.1 Kan ik de collectie fysiek bekijken?

U bent van harte welkom naar onze showroom te Rotterdam. Zie pagina contact voor adresgegevens en openingstijden.

Zakelijk bestellen

4.1 Kan ik zakelijk bestellen ?

Als winkelier of specialist, kunt u een mail sturen naar [email protected]. Hierop kunnen wij kijken over mogelijke samenwerking.

Productvragen

5.1 Hoe werken de producten?

U vindt in alle verpakkingen een handleiding met gebruiksvoorwaarden. Ook op de pagina van het product of op ons social media accounts, kunt u voldoende beeldmateriaal en informatie terugvinden.

5.2 Hoe werkt de app?

Modellen 'Burano' en 'Vernazza' kunnen met de app worden bediend. Handleiding is terug te vinden in de verpakking of stuur gerust een mail naar [email protected] voor de handleiding in pdf formaat.

5.3 Wat voor soort Oliën gebruikt Mersense?

Essentiële oliën: Werken ondersteunend bij lichamelijke en/of psychische onbalans. Ze kunnen ondersteunen bij stress en hebben een harmoniserende werking. Ze verwarmen, verkoelen, verzorgen en regenereren. Ze geven balans en strelen de huid en ziel.

5.4 Wat is een rustgevende geur?

White Tea: Een populaire verfrissende geur van witte thee die wordt aangevuld met een paar druppels mandarijn, groene blaadjes en wat rozen, die doorlopen naar perzik en wat lily of the valley om afgerond te worden door witte delicate bloemen.

5.5 Kan elke geurolie in een diffuser?

Oliën van Mersense zijn van geconcentreerde vloeistof die speciaal is ontworpen om te worden gebruikt in een diffuser. Een diffuser is een apparaat dat essentiële oliën geurolie verdampt en zo een aangename geur in de ruimte verspreidt.

5.6 Kan je slapen met diffuser aan?

Zeker ! De slaapbevorderende effecten van etherische oliën kunnen een krachtig alternatief zijn voor medicijnen die je zonder recept bij de drogist kan halen.

5.7 Hoelang mag een diffuser aan?

Het is over het algemeen raadzaam om de diffuser niet langer dan 8 uur achter elkaar te laten werken om overmatig gebruik te voorkomen. 

5.8 Waarom ruik ik mijn diffuser niet?

Je bent aan de geur gewend en het daarom ruik je het niet meer. Dit heet ook wel 'geurblindheid'. Je kan de sterkte aanpassen voor meer effect.

5.9 Waarom Mersense diffusers?

- Oplaadbare Batterijen
- Timer aanwezig ( Vernazza & Burano )
- Gaan automatisch uit, zodra de auto stilstaat ( Positano & Misurina & Albarabello )
- Zichtbare rook
- Patch die snel trilt, waardoor olie  verdampt en je een goed aroma en heerlijke geur in de ruimte verspreidt
- Led verlichting
- Makkelijk schoonmaak
- Makkelijk te vullen

5.10 Is een diffuser ongezond?

Een diffuser is niet ongezond. Mits je een goede, natuurlijke en geteste olie gebruikt. 

5.11 Is een diffuser slecht voor dieren?

Nee, een diffuser is niet slecht voor dieren.

5.12 Wat is het verschil tussen een diffuser en een luchtbevochtiger?

Diffusers zijn over het algemeen kleinere apparaten en ontworpen om te worden gebruikt met oliën, terwijl luchtbevochtigers meestal grotere apparaten zijn die zijn ontworpen om het vochtgehalte in de lucht te regelen.